Det som förenar oss är vårt engagemang för våra kunders affär och för människorna som bidrar till den. Vi är båda genuina relationsskapare med liknande men ändå olika bakgrund.
Elin som drivit sitt bolag på egen hand under de senaste tre åren och Caroline som ansvarat för ett affärsområde inom fastighetsbranschen.
Vi tror båda starkt på att omge oss med bra människor och med det sagt föddes idén om HERTIN / MANKERT.
Jag har över 10 års erfarenhet inom rekrytering av chefer och specialister och har under tre års tid byggt upp och drivit en rekryteringsfirma på egen hand.
Det som sammanfattar min expertis är framför allt rekrytering och affärsutveckling mot mindre och medelstora bolag i tillväxt inom flertalet branscher. Med mitt avdramatiserade angreppssätt, mitt genuina engagemang och min humor tar jag mig an mina rekryteringsuppdrag.
Jag kommer senast från en roll som affärsområdeschef i fastighetsbranschen där jag etablerat och drivit en affär inom rekrytering och interimslösningar.
Med min erfarenhet av att leda och utveckla team och organisationer har jag en förmåga att snabbt sätta mig in i olika företagskulturer och behov. Jag uppskattas för mitt engagemang och driv samt min förmåga att skapa en avslappnad atmosfär i mötet med människor.
Jag kommer senast från en roll som affärsområdeschef i fastighetsbranschen där jag etablerat och drivit en affär inom rekrytering och interimslösningar.
Med min erfarenhet av att leda och utveckla team och organisationer har jag en förmåga att snabbt sätta mig in i olika företagskulturer och behov. Jag uppskattas för mitt engagemang och driv samt min förmåga att skapa en avslappnad atmosfär i mötet med människor.